Архетипни наслагвания на Римската империя в българската медия и тяхното скрито значение Печат
Анализи - Кратки анализи
Написано от Алхимика   
Понеделник, 21 Май 2012 17:47

 

0Избягваме да качваме материали от чужди автори на сайта (още повече от български такива), особено без допълнителен коментар от нас. И макар да не сме задължително в синхрон на всички нива с настоящото изследване, то определено проявява опит за собствена мисъл и творчество, което ние винаги сме ценили много високо и респективно – публикуваме. С надеждата да се появяват все повече разсъждаващи хора, а не само консуматори на смисли и тълкувания, предлагаме на вашето внимание този текст с малки съкращения. Авторът си има блог, който можете да намерите в края на статията, където, надяваме се, ще можете да четете интересни неща и занапред. Както с всяка една информация – пречупването през собствения филтър е от първостепенно значение. Екипът и авторът ви пожелават приятно четене :)Издателство „Паралелна Реалност



Сега се пригответе за една инвазия – тази, която ще разбие стените в собственото ви съзнание.

Разрушаващата експлозия ще дойде от тежкия сблъсък на илюминатските фракции.

Не се ласкайте – илюминати не водят война с нас! Те отдавана са ни покорили и оковали във видими и невидими окови. Те водят война със себе си, а ние сме в ролята на безмозъчна публика. Фракциите им са се захапали в мъртва хватка и само един ще бъде победителят, който ще стъпи на трона на НСР. Закон е, че при окрупняването на йерархиите по-слабите елементи заемат местата на довчерашните си подчинени (роби) в системата. Това ще рече, че при крайното установяване на НСР, при оптимизацията на ръководните позиции, някои второстепенни от илюминати фамилии и техният орбитиращ слугинаж ще трябва да влязат в трюма и да се заемат с греблата редом до мачканите досега от тях мразени роби (гои).

Кой да остане на палубата се решава от това, кой има по-големи мускули в използването на mind control-потенциал за управление на масите. В тази битка стрелите и ракетите не са заредени с барут, плутоний или елементи с периодичен номер след 89, а с послания, които атакуват човешкия разум, прониквайки най-често през подсъзнанието ни, което за озарените от днешни времена не е нищо повече от разграден двор. Това е така, защото в средите на висшия пилотаж на властта много по-добре знаят древния принцип, че съзнанието ни и човешкия дух изграждат нашата реалност, а не предметите (обектите, респективно обективната действителност, наричам я също действителността на агнетата – ако се чудите защо попитайте д-р Лектър).

Нека разгледаме какво ще ни кажат долуразгледаните продукции, от един по-друг ъгъл – този на истинските цели на създателите им. Говорим за истинските създатели – изпълнители, продуценти, текстописци, режисьори – те са само пешки в голямата игра на глобален шахмат. За да се ориентирате по-добре за мащаба и насочеността на статията, ще перифразирам американския комик Крис Рок – „Майкъл Джордан не е богаташ, той е само добре припечелващо момче, истински богаташ е този, който подписва чека за заплата му...“. Та така е и в нашия случай, трябва да положим малко усилие, за да проникнем през розовата димна завеса, която шоубизнесът и жълата преса периодично пръскат пред очите ни, за да не осъзнаем истината, че забавлението е най-лесният и сигурен начин за индоктриниране и програмиране на съзнанието.


1

 

 

Сериалът „Легендата за Испания

 

 

Той се появи по мейнстрийм медията bTV в момент, когато течаха разгорещени дебати относно рамките на бъдещия фискален съюз в рамките Европейския съюз (държавно образувание, което копира това, което се опитаха да направят в началото на Втората световна война с Хитлер и Мусолини, а по-рано Наполеон и Карл Велики с идеята да се възроди Римската империя). Сериалът се базира на историята за борбата на народите, населявали Иберийския полуостров (територията на днешните държави Испания и Португалия) и съпротивата им срещу завоюването им от Римската империя. Сюжетът ни разкрива римляните като зли и безпощадни завоеватели (глобален илюминати стандарт), докато местните народи са представени в положителна светлина като борци за правда и свобода. Идейната борба между нашествениците и местните е в такава степен изчистена и идеализирана, че е представена като вечната борба между доброто и злото, между светлина и тъмнина. Много е трудно, дори и за най-заблудените и неориентирани зрители да не направят аналогия с актуалните теми от настоящата история като противоборството на глобализма срещу антиглобализма, милитаризма срещу пацифизма, евроскептицизма срещу европесимизма, консерватизма срещу либерализма, национални валути срещу еврото и т.н.

 

2

 

Основен лайтмотив в „Легендата за Испания“ е, че глобализацията (в лицето на Римската империя) олицетворява злото. Странно, а? Контролираната от илюминати мейнстрийм медия bTV пуска в ефир сериал във важен момент за етапната експанзия на глобализацията (фискалният съюз в рамките на ЕС), който представя идеала на западните глобализатори (Римската империя) като олицетворение на злото. Има някакво противоречие тук, не мислите ли? На мен лично ми изглежда странна тази история, дори невероятна. Въпросът тук обаче не е екзистенциален и хамлетовски – „да бъдеш или не“. Въпросът е „кои да бъдат и кои да не бъдат?“

За да разберем първо какво означава този въпрос и после да си отговорим на него, е добре първоначално да се замислим какво представлява тази телевизия (най-голяма аудитория и зрителски интерес в България), кои са и са били собствениците й и кои световни илюминатски групировки обслужват, защото както мъдро е казал народът – „Който плаща сметката, поръчва музиката“. В противен случай ще изтървем важна част от пъзела, който ще ни разкрие колосалната битка за контрол на илюминати за контрол над съзнанията през 2012 г.

bTV стартира през 2000 г., като фактически замести държавната „Ефир 2“ („Втора програма“), използвайки нейната ефирна честота и комуникационна инфраструктура (естествено предоставена за жълти стотинки). bTV придоби сегашния бозав мейнстрийм облик, когато бе собственост на международната компания „Нюз Корпорейшън“, представлявана от медийния магнат Рупърт Мърдок. Той е емблематична илюминатска марионетка, която е специализирана в създаването и ръководенето на манипулативни мейнстрийм медии, които предимно чрез забавни и оглупяващи програмни продукти (реалита, конкурси, шоута, кеч, сериали) индоктринират масите и им imprint-ват в съзнанието непопулярни идеи като започването на нови кървави войни и приемането на фашистски закони, ограничаващи гражданските свободи (като „ACTA“).

Сега bTV е притежавана от „Central European Media Enterprises“ („CME“), представлявана от друга илюминати марионетка – Роналд Лаудер (виден член и на „Световния еврейки конгрес“). „CME“ е медийната групировка, на която илюминати са поставили задачата да образова подходящо и целесъобразно нeоколониалните питомци от страните т.нар. „Източен блок“ (държавите от Централна и Източна Европа, които след Втората световна война остават в орбитата на влияние на СССР, а след 1989 г. контролът върху тези гранични съветски колонии бе предаден на новосформиращия се „Европейски съюз“ в политическо отношение и на НАТО и САЩ – във военно) и програмира съзнанието им съгласно точките от дневния ред на НСР.

Забележете, че основен съдържател на пакета акции в „CME“ e считаната за американска, но реално мултинационална корпорация „Time Warner Inc“, която за 2010 г. е на второ място по приходи в глобалната развлекателна индустрия (на първо място са Монарх-програматорите от „Дисни“) и най-големия световен медиен конгломерат. Както виждате, всички влиятелни световни медии по света де факто имат 2-3 реални собственици, което като се замислите е доста по-страшно от диктатурата на комунизма и неговата желязна цензура.

По данни една интересна личност – Бенджамин Фулфорд – предишният собственик на bTV (медийният магнат Мърдок), въпреки че формално прехвърли щафетата чрез продажба, продължава да бъде влиятелен фактор за програмното съдържание на „CME“ за Европа.

Задействайки още силното си влияние, Мърдок започна своето отстъпление от безусловната подкрепа, която оказваха всички подчинени на империята му медийни групировки за частта от НСР, а именно „Новия Европейски Ред“ и неговия символ – общата валута – еврото.

Защо обаче така изведнъж Мърдок започна да изневерява на своите предишни илюминати господари? Защото усети накъде духа вятърът от Азия с мирис на бели дракони... не това не е шега, нито скрита реклама на поредния експенжън на „Warcraft“. Това е официалното излизане под светлината на прожекторите на бойната арена на могъщия алианс, наречен „Общество на Белия дракон“ („White dragon society“).


По данни на гореспоменатия си официален говорител Бенджамин Фулфорд, „Общество на Белия дракон“ („ОБД“) е фракция, която по техни думи се противопоставя тотално на илюминати в световната висша лига на политиката. Главните им цели са: да се премахне бедността, предотвратимата детска смъртност, заробващата система на кредити и дългове, налагане на нова справедлива парична и социална система, спиране на екологичния геноцид и климатични оръжия (HAАRP на първо място); даване на съд и издаване на осъдителни присъди на виновниците за досегашното положение на Земята – предимно се визира т.нар. „Западен кабал“ на фамилия Буш, кралица Елизабет Британска и Ватиканът (включително всички окултни, финансови, икономически и военни лобита, които гравитират около тях). Това са тези, които са начело на илюминатския триумвират – Вашингтон Дистрикт Колумбия, град Лондон и Ватикана, чието ръководство в момента се отъждествява и нарича накратко илюминати (т.е. съвременните представители на илюминати). Това са три напълно независими държави, които представляват ядрото на реалната власт, която контролира Западното полукълбо. От тях се ръководят другите марионетни държави и държавни съюзи. Трите центъра имат и съответните символи – обелиски, които са пренесени от Древен Египет (изконната илюминатска люпилня) и които ги обозначават като главни резиденции на истинското и задкулисно световно управление. Обелиските са издигнати, за да бъдат знак за единството на властта на илюминати над останалия свят и също така паметник на преклонение пред техния единствен бог.

Дотук добре – видяхме накратко кои са „лошите“ и кои „добрите“, но както е казал народа „много хубаво – не е на хубаво“. Защо ли? Ами да видим кои са съучредителите на „Общество на Белия дракон“ – японските милитаристи (създателите на самураи и камикадзе идеологиите), японската „Якудза“, китайските „Триади“, „Белите шапки“ (фракция на висши ръководни служители от ЦРУ и други свърхсекретни агенции на САЩ, несъгласни с политиката на глобален геноцид). Оттук нататък оставям на вас да прецените дали борбата е срещу илюминати или за трона на илюминати...

През последните две-три години „ОБД“ се насочиха към западните медии и започнаха сериозни опити да добият контрол над тях, тъй като имат нужда от утвърдена трибуна, от която да започнат пропагандната си война срещу кабала на САЩ, английската кралица, заедно с европейските им приятели и техния върховен ментор папата. Дискредитирането на действията на западния алианс (кабал), чрез разкриване на престъпленията, свързани с войните в Афганистан, Ирак и много други, няма как да наложат в съзнанието на масовия европеец или американец само с клипчета в YouTube и блога на Бенджамин Фулфорд.

Например, колко от вас знаят, че наскоро имаше осъдителни присъди за някои от членовете на кабала, като например Джордж Буш Старши и Тони Блеър, които на окултната дата 22.11.11 г. бяха осъдени като военнопрестъпници (за престъпления против мира и човечеството) от международен трибунал в Малайзия. Информацията не успя да пробие гъстата информационна блокада на Запад (включително и в България – къде са будните ни журналисти – май всичките са на хранилка?) и да достигне масовия потребител. Изключение прави малка група ползватели на сайтове и медии за алтернативна информация.


3

 

Да, политик от ранга Буш бе осъден официално за геноцид! Това обаче още няма как да се спомене в българските медии, тъй като тук все още е много силна ръката на западния кабал, а може би страхът от него е още по-голям. Мърдок им има зъб, но още няма необходимата смелост, за да задейства необходимите лостове, за да започне контолирано изпускане на инфомация за съдебните процеси и арести по нашите географски ширини.

Ние не страдаме от излишни скрупули и затова ви предоставяме и няколко линка, ако не ги филтрират междувременно за България.

 



Free Joomla Extensions



Тук вече прозира и ролята на Мърдок – притиснати в ъгъла, от западния кабал го поставиха пред стария болшевишки ултиматум – „Който не е с нас е против нас!“, тъй като явно не им харесваше хамелеонската и изчакваща позиция на магната. С мотиви да го подтикнат към по-активни действия и да го принудят ясно да демонстрира лоялност към тях, те му спретнаха страхотен номер, като за целта впрегнаха цялата мощ на репресивния си и пропаганден апарат. За целта в публичното пространство бе раздухан скандал, в чиято основа е широкото медийно отразяване на стари съдебни процеси срещу контролирани от Мърдок медии и журналисти. В следствие на интензивното обществено внимание, скоростта на делата се катализира, като бяха инициирани и нови арести и „събиране на доказателства“ (основно разбирайте влизане с взлом, трошене на имущество и измемване на информация от компютри).

В резултат на вихрещата се операция на Мърдок дори му се наложи да закрие притежавания от него вестник „Нюз ъф дъ Уърлд“ (и да се откаже от стотици милиони паунда приходи от реклами и лобизъм) заради обвинения, че негови журналисти са събирали информация чрез подслушване на мобилни телефони и интернет на лица от английския „хай-лайф“.

Нека направим едно уточнение за читателите, които не са добре запознати с медийния пазар на острова, за да усетят магнитута на случващото се.

Нюз ъф дъ Уърлд“, заедно с другия известен британски таблоид „Сън“ са нещо като българските официозни вестници „Труд“ и „24 часа“ с леката уговорка, че в България жълтото минава за бяло. Двата вестника, подобно на българските си събратя, въпреки че са окачествявани като таблоиди (т.е. сериозни теми, но в жълтеещи нюанси), винаги досега са били стожери на властта и обществения ред в Обединеното кралство и всички други зависими от него държави. За мащаба и тежестта на „Нюз“ може да ви говори само един факт – Анди Коулсън, сегашният шеф на PR-отдела на британския премиер Камерън е бил 4 години главен редактор на въпросния вестник. Въпреки това атаката срещу вестника този път бе гибелна. Официалната позиция на английското правителство и съдебна власт е, че така се съблюдават устоите на демокрацията и се защитава правото на гражданите за неприкосновеност на личната кореспонденция. Неофициално обаче управляващият кабал във Великобритания и сегашната династия на Уиндзорите заявиха твърдо, че няма да допуснат Мърдок да играе двойна игра и докато официално ги подкрепя, тайно да се пренастройва на друга вълна на слугуване на алианса от Изтока. Заиграването на Мърдок с „ОБД“ бе усетено от кабала на Кралицата и най-вече от все още верните й „МI-5“ („SS“ – официалното им съвременно наименование – малко иронично нали – кой ли пусна бомбите над Ковънтри?). На такава лоялност вече не може да се радват фамилия Храсталакови и довчерашните им довереници от ЦРУ – може би от разузнавателната общност на САЩ разбраха, че за много малко част от тях има запазени места в бункерите.

За тези, които искат да разберат по-добре какъв е случая спрямо българския стандарт, представете си, че журналисти на „Труд“ и „24 часа“ изведнъж започнат да събират обективна информация и пишат сериозно срещу Бойко Борисов и Цветан Цветанов. Дали няма да последва нова акция „Наглите-11“ или „Калмар-6“? Ето това му се случи на чичко Рупърт.

Сега разбирате ли защо Мърдок лобира за сериали с насоченост срещу Римската импеприя? Вероятно защото се приготвя да служи на зараждащата се нова глобална империя от изток с ценър Китай, на която „ОБД“ е само предвестник.

Подобен пример на двулично поведение проявиха и други медийни конгломерати по света. Например, може да проверите, че медиите в Япония тактично пропуснаха да отбележат при отбелязването на годишнината от трагедията в АЕЦ „Фукушима“, че става въпрос за природно бедствие, като оставиха въпроса открит. Оттук до признаването на HAARP за виновник за геноцида остава само една крачка. Дали ще я прекрачат ще видим според това в чия полза ще се наклонят везните в глобалната илюминати битка.


След това дълго, но надявам се полезно въведение (то ще ви е полезно и в осъзнаването на целите и на другата продукция) нека да разгледаме по-конкретно „Легендата за Испания“ и посланията, които носи поредицата.


Не нужно да си проникновен анализатор, за да разбереш, че сериалът е алюзия за сегашното положение в Испания (а и не само там, а в цялата т.нар. периферия на ЕС, включително България; в случая Испания е събирателен образ на онеправданите членки на съюза). За да разберете по-добре написаното по-нататък, за вас е по-добре да се запозаете с тези две статии

Не е задължително да го направите сега, може и по-късно. Написани са на популярен и достъпен език и ще ви кажат какво всъщност означават парите, лихвите, националните валути и всичко това през призмата на ЕС и валутния Нов Световен Ред.


Сега да се върнем към „Легендата за Испания“ и днешна Испания – страна в периферията на ЕС, която чрез нахлуването на финасов капитaл под фомата на евро (фактически ползване на чужда валута) и кредити бе разрушена за сметката на т.нар. главни двигатели – Франция и Германия (като такива явно им се полага най-голяма порция гориво). Обърнете внимание (за тези, които не са го гледали е добре да изгледат поне една серия – има го на торент в zamunda) колко пъти в сериала бе засягана темата за отворената търговия с Рим (разбирайте ЕС) и ползването на римски монети, като много по-ефикасен начин за налагане на контрол от силата на римския меч (тук може да разбирате НАТО). Ако сте прочели горните две статии, сега разбирате фанатизма на испанските бунтовници за свобода, които искаха да бъде налагано смъртно наказание на всеки заловен с римски монети. Изводът е ясен – ползването на чужда валута (евро) води до икономическо робство. Тук е мястото да отдадем необходимото на римските търговци, които много повече от римските легионери са допринесли за разрастването и укрепването на империята. Въпреки, че са избегнали да ги възпеят, поетите и историците (може би неслучайно), те, като преносители на стоки с висока добавена стойност (най-накратко стоки, за чието произвеждане се изисква малко усилия, но се продават на високи цени – за повече информация за този модел търговски и финансов рекет вижте тук:

 



Free Joomla Extensions



и тук) са продавали на варварите реално дрънкулки срещу ценни ресурси, включително и човешки. По този начин са обособили обща търговска територия, от която лъвският пай е попадал в Рим.

Макар и Испания (подобно на Гърция) да е събирателен образ на пострадалите и разрушени от членството си в ЕС държави, сериалът визира неслучайно испанската съпротива. Испанците са корав и свободолюбив народ, който неведнъж се е оказвал сериозен препъни-камък за илюминатските фракции, бленуващи за тотално европейско господство (с апетити за последващо световно).

Масово хората са отгледани и обучени, че основната причина за провала на Наполеон (а после и на Хитлер – все емблематични илюминати марионетки) и неговата Европейска империя е руската зима, която погубва цвета на армията му дори без бой. Малко хора знаят обаче, че има втори и равен по сила ключов фактор за несполуките на Бони (оставям настрана британците, които винаги привидно го играят контра при създаване на европейска свърхдържава) – това са испанците и първата по рода си съвременна партизанска война, която е организирана успешно от тях. Макар и привидно завладяни и окупирани от френските войски, водени от своите местни лидери, испанците повеждат свирепа война от непознат дотогава тип, която се оказва разковничето за провала на Наполеон и на завоевателната му политика на Запад. За това много увлекателно е разказано в един друг сериал с антиглобална насоченост – „Шарп“ (с Шон Бийн в главната роля), макар че съвсем по британски там акцентът и основните заслуги за победата са приписани на англичаните.

В „Легендата за Испания“ (интересен окултен факт е, че излъчването на първият сезон в Испания е приключено на 11.01.11 г.) освен основната сюжетна линия за борбата на испанските (иберийски) племена срещу римската окупация на полуострова, ни разкрива и личните истории на няколко централни персонажа. Това са преторът Гай Сулпиций Галба, съпругата му – патрицианката Клавдия и бореца за свобода и бъдещ крал (водач на племенен съюз) на Испания – Вирият.

И трите образа представляват не само личности, но и събирателни, дори архетипни образи в подобен вид сблъсъци на цивилизации и цивилизационен избор.

 

4

 

Преторът Галба е типичен представител и образец на силен, амбициозен и безскрупулен илюминатски лидер с подчертано засилено рептилско съзнание и морал. Поведението му се характеризира с насилие, сексуални злоупотреби и неморални постъпки в името на властта и парите. Той и приближените му римляни се характеризират със силно развит инстинкт за териториалност и йерархия, страст към зрелища, изпълнени с проливане на кръв, жестоки битки и причиняване на страдание на големи групи от хора.

Съпругата на римския пълководец – патрицианката Клавдия е женското въплъщение на този тип рептилско-базирана култура. По време на развитие на сюжета на сериала тя с охота ни демонстрира как предлага тялото си на най-силния и амбициозен мъжкар според моментната ситуация. Винаги е готова и убива с отрова враговете си (силна алюзия за жената-змия). Въобще всяка уваважаваща себе си женска рептилия, би завидяла на навиците и начина й на поведение.

Този постоянно експониран рептилски лайфстайл на римляните (показани като образцова илюминатска цивилизация) е противопоставен на този на испанците, символизиран и концентриран в най-чиста степен в образа на техния водач – Вирият. Той е представен като земен човек – един от нас. Той не демонстрира рептилско поведение и сляпо желание за власт, напротив – основните движещи сили при него са любовта към семейството и народа си, както и състрадание към ближните и готовност за саможертва. Все неща, които един рептилски мозък не би си помислил, та камо ли да осъществи...


Излагайки ни тези противоречиви образи на героите, символизиращи два типа цивилизация, продуцентите на сериала насочват вниманието на публиката към съдбовния избор на испанския народ. Те създават и паралел към днешните времена, когато и ние сме поставени пред подобна дилема. Дали да приемем диктатурата на ЕС и окултната му символна система със съпровождащите валутен, икономически и политически рекет спрямо народите в периферията и да се преклоним пред рептилския му елит, или да поведем борба за защита на собствената си идентичност и ценности.

 

 


Клипът на поп-фолк артистката Андреа – „Лоша


Българските слуги на илюминати взеха да се усещат, че при всяко завъртане на евровъртележката и с приемането на всеки следващ еврорегламент (тук искам да отворя една голяма скоба за хората без юридическо образование, а дори за вещи адвокати, за които „EUR-lex“ e равно на научна фантастика и „Стар Трек“; съгласно договорът от Маастих и Лисабонския договор (това де факто са глобални съглашения на новоналаганите илюминатски фракции) регламентите на ЕС са нормативни актове, които имат по-голяма сила от българската Конституция и влизат веднага в сила, дори и да не са преведени на български език! Ратификацията има чисто декларативен и символичен характер) се превръщат все повече в индианци, отколкото във вождове. Това е като онази игра, която се играе в детските градини, при която броя на столовете е с един по-малко от танцуващите в кръг и след всяко следващо завъртане на хорото се изважда по още един стол. Нашите хора (кандидат озарени и зидащи), подобно на испанските си колеги, започнаха да се усещат накъде духа евро-вятъра (на промяната и глобализацията) и къде в крайна сметка ще ги отвее, като затова започнаха да се опитват да показват зъби. Спомнете си как в навечерието преди да ни приемат в ЕС за една година имаше над 150 показни убийства, въпреки че в МВР се вихреше суперменът Бойко.

Сега положението е сходно – още по-рязко се стесняват пазарите (съответно и потоците от кеша) и техните относителни дялове за местните притурки на илюминати. В резултат на този процес нашенските кукловоди започват да се мъчат да опитват да гризнат ръката, която ги хранеше по време на т.нар. „демократичен“ (демократично-криминален) преход. Докато българският народ бе целенасочено редуциран и оглупяван (справка плана „Ран-Ът“ – хубаво е ако можете да разгледате и секретната му част), господа реформаторите алчно лапаха баницата (дадена им в размяна срещу продажните им душички), като в лакомията си не се усетиха, че използвайки стратегията „на час по лъжичка“ европейските им събратя и ментори постепенно я бяха направили толкова постна (баницата), че вече не е възможно да се удовлетвори разгулната им алчност. По-приспособимите от тях започнаха да се усещат, че не „кеш“-контролът, а „mind“-контролът движи света на властта и започнаха да съсредоточават усилията си в тази насока. Още повече, че те с инстинкта и обонянието си на чакали започнаха да усещат вятъра с мирис на дракони от Азия.

За да отстояват позициите си, нашите вождове разбраха, че ще трябва да се включат в битката за оцеляване. Осъзнаха новата реалност, че подмазването, навеждането и слугинажа вече не са подходящи тактики за оцеляване и властване не само в Рим, но и на село. Не и през знаковата 2012 г...

Естествено в битката за mind control те решиха да използват най-могъщите си оръжия и започнаха смело да наливат пари за пропаганда в защита на каузата и дневния си ред. Трябваше обаче да бъдат внимателни – преки критики и кампании срещу ЕС и налаганата от Брюксел политика са като фронтална атака на конник срещу танк. Затова нашите герои прехвърлиха битката на архетипно и символно ниво в зона (народопсихологията на контролираните от тях маси), която имат самочувствието да контролират по-добре и с възможности да се измъкнат невредими с подобни оправдания – „Кой, аз ли съм го спонсорирал този клип – това е само едно безсмислено шоу?“.

Разбира се едно от най-мощните оръжие в арсенала им за контрол на масите е могъщата и всеобхватна чалга-индустрия, а перфектният враг се оказа Римската имpерия – образецът-идеал на реалния противник – господарите на Европейския съюз. Като враг номер две и като вторична концепция е обозночена християнскта църква, което пак е индиректна атака към духовния крепител на ЕС и върховен християнски сановник на земята – папата.

Сега нека се съсредоточим конкретно върху клипа, за да видим как тези идеи са разгърнати чрез поредица от силно въздействащи символи, митологеми и старинни архетипи.


Преобладаващите във видеото на артистката (в западната поп-култура това понятие отдавна е общоприето за подобен тип изпълнители, а не е само мое мнение, че това определение е много по-подходящо от „певец“; вече не само чалга-гурутата от „Пайнер“ знаят мантрата, че поп-фолкът е визия) Андреа – „Лоша“ използвани образи, са мултимейдийни сигили, които имат за цел да съберат съзнанието на масите под знамената за каузата на локалните илюминати (символизирани от събирателния образ на героя-юнак), които демострират способност да забравят стари вражди в името на победата срещу общия враг – глобалните илюминати (символизирани от знаците на Римската империя и легионерите).

Сюжетът на клипа е уникално кратък, но наситен с голяма интензивност и символика. След дълго въведение, базирана на библейска символика за предстоящ апокалипсис и унищожение на „неправедните“, следва съдържание, което ни разкрива появяването на главния герой – митичен юнак с шлем, който се преражда от мъртвите (алюзия за алхимичния символ – феникса, като загатва способности за използване на некромансерски техники и магия). Мисията на призоваването му е да въздаде жестоко и болезнено отмъщение („без съд и присъда“) и да спаси лирическата героиня (символизираща ангел и невиност, малко комично с Андреа в главната роля) от кръста и лапите на империята на Злото, която, както и в предходната продукция, се олицетворява от Римската империя.

Нека обърнем внимание на необичайно дългото интро. Започва се с тъмнина, озарявана от слаба светлина на огън и дим. На този фон се дава цитата от Библията:


Който пролее човешка кръв, и неговата кръв от човек ще се пролее; защото по Своя образ направи Бог човека.“ – Битие 9:6


Замисляли ли сме си какво ни казва реално този пасаж? За разбирането му обаче са необходими малко познания по иврит, достъпни за всеки средноинтелигентен човек. В Битие това, което е преведено от арамейски на иврит, думата за бог е „елохим“, което обаче е множествено число на думата „елох“. „Елох“ са наричани същества от расата, за която евреите пазят жив спомен в религиозните си книги и за която те тайно предават знанието, че са основните биогенетици на съвременната човешката раса, развити достатъчно в областите на генното инжинерство („И Бог каза: да създадем човека по Нашия образ, по Наше подобие.“ – Битие 1:26) и тераформинга („Де беше ти, когато полагах основите на земята? – кажи, ако знаеш; Кой й определи мярката, ако знаеш? Или кой е опъвал по нея въжето?“ – Йов 38:4-5), за да могат да бъдат наречени богове.

Стартирайки с този цитат като лайтмотив на клипа, авторите показват респект пред първосъздателите и готовност да следват техните завети. Това е много дълбок символичен заряд, от който те черпят легитимност. Оттук нататък те ни сугестират, че предстоящото съдържание носи върховната божия сила и справедливост. После следват няколко пасажа, които самоопределят авторите като смели и свободомислещи, докато позиционират врага на ниво „ад“ (алюзия за дявола), като ни разкриват какви са техните „пъклени планове“. После прибавят и друго важно смислово ядро – това за кръста – техните антагонисти са превърнали „разпятието в задължителен ритуал“. Това не ни разкрива само жестоката омраза на масоните към църквата, но и много хитро дава знак на тъждественост между ад (дявола) и тези, които превръщат „разпятието в задължителен ритуал“, слагайки по този начин почти незабелижимо знак на равенсто между християнската църка (най-вече римокатолическата) и сатанизма. Намеквайки, че макар и привидно да защитава идеите на Исус Христос, църквата е тази, която има вина за смъртта му и нейният бог е някой друг, но не и този, който е на кръста. В това има и много голяма доза елементарна логика и рационализъм. Като се замислим едва ли организация, създадена в името на Левски, ще си избере за основен символ „бесилка“ и ще кара членовете й да й се прекланят и целуват нейни дървени и метални копия. По-нататък тази идея се развива и от съдбата на лирическата героиня, която е прикована на кръста с „духовното“ съдействие и под анатемата на две монахини. Но нека се върнем към писменото въведението в клипа. Отваря се и трета централна тема в него – една от любимите и движещи старозаветни идеи – тази за отмъщението (възмездието).

Тази тематика неслучайно е въведена от средите на българските слуги на илюминати – някои от тях започнаха да виждат как силите на Изтока започват да надделяват в скрита засега война (поне за българската общественост) за глобално господство. Те придвидливо усещат как България отново може да попадне в орбитата на влияние на Изтока. Затова отсега се точат зъби за разправа с наложената им преди 23 години от западния кабал принцип на доминация и някои нейни глашатаи и резиденти. Очакванията са реабилитацията и последващото отмъщение към колаборационистите на ЕС да се случи „без съд“, „без присъда“, „болезнено“, „безмислостно“ и „жестоко“. Лично аз усещам духа на времената на „Народния съд“ през 1945 г., когато по подобен начин са убити около 50 000 българи, най вече от елита на средната класа, запленени от Ницше и Фюрера и мита за свърхчовека. Не са най-славните години в българската история, но за другарите обаче тези спомени топлят кръвта...


Да се насочим към първата сцена на клипа след въведението. Виждаме първо силите на Злото, представени от група римски легионери, предвождани от техния центурион. Те са военният ешелон на тези, които превърнаха „разпятието в задължителен ритуал“. После ни се разкрива другата, по-висшестояща каста от йерахиите, крепител на илюминати системата – тази на духовенството – представена от две неумолимо пристъпващи напред монахини с черни книги в ръце. Функцията им е да легитимират ритуала като божие жертвоприношение. Предствя ни се и лирическата героиня (Андреа), която е влачена по земата от черен кон. Тя е облечена в бяло, за да бъде противопоставена като символ на невинност, светлината и доброто. След това е прикована ритуално и издигната на кръста по подобие на Исус Христос.

След това ни се разкрива и втората основна сюжетна линия – тази на лирическите герои. Първият и главният (конникът с шлема) е този, който както споменахме по-горе като събирателен образ е призован по магически начин и се появява извенднъж от Царството на мъртвите.

 

5

 

След него веднага се появява и образът на втория лирически герой – воинът варварин, който воюва с чук (алюзия за Тор и скандинавския пантеон от езически богове на войната). Първият подвиг на героя-варварин е да призове един сокол. Това е символ на бога Хор. Освен първосъздателите елохим се призовава и емблематичен египетски бог. Също така символ на възкресението и победата над злото. Малко след това се включва кадър на друг герой – змиеповелител, който държи в ръка змия – дава се алюзия за антагониста на Хор – египетския бог-рептилоид Сет – познат на римляните като Сатурн, а на християните като Сатана. Архетипен образ на злото и древен враг на човечеството. Но не бързайте с заключенията – тук ще има изненади.

 

6

 

Междувременно лирическата героиня на Андреа се включва с лирика, демоснтрираща непреклонна вяра дори пред тежки физически изтезания и очакване на спасението:


нека всичко боли ме, но да съм с теб...


Интересно, че този път тя се появява с изцяло черен тоалет – давайки алюзията за Черната вдовица – Изида (майка на масоните) – друг ключов персонаж в египетската митология, преминал след това в множество религии, включително в християнството (Дева Мария).


7

 

После веднага се появява римлянин, който държи две кучета. Дава се и съвсем далечен намек за Анубис и съществата от Сириус, които са на римска страна.

Последващата рязка смяна от сцени, наситени със символика, ни открива образа на отшелника-магьосник. Той контролира стихията на огъня – магическо умение, демонстрирано от топка огън, извираща от ръцете му. Аналогията със старозаветния пророк Илия и персийския Зороастър, които са отвръщали на огъня с огън и са пречиствали света от злото с тази стихия, се наслагва архетипно. Контролът на огъня и огнените духове е силно застъпен в индоевропейските вярвания и най-вече сред народите, населявали Персия (териториите на днешен Иран (земя на ариите) и Ирак), които според съвременните проучвания са в близка генетична връзка с българския народ. Именно тази генетична предразположимост към влияние от архетипни символи търсят да мобилизират и манипулират създателите на клипа.

 

8

 

Така, докато героинята кърви на кръста и плаче с кървави сълзи, юнакът призован от царството на мъртвите, яхва гневно вран кон и поема към мястото на Голгота, за да спаси героинята от лапите на Злото – Римската империя. Прибавяйки образа на коня към този на юнака – създателите на клипа използват най-мощния тотемен символ на българите – коня (превъзхождащ дори този на сокола), който в периодите на най-голямо могъщество на българската държава е бил и символ, и герб, и знаме на нашите победи и величие.

След това много силно символно архетипно насищане и сугестия, нагнетяващи напрежение, следва неговото неизбежно отприщване срещу врага. Тук умело се използват съвременни ефекти със заемки от „1stpersonshooter“ и „quest“-игрите. Целта е да се хване младото поколение, чието съзнание беше силно imprint-нато (почти до ниво духовно осакатяване) от подобен тип виртуални бойни стимулатори. В случая се използват оръжията на илюминати, но този път базовото програмиране с подходящите „mind“-ключове работи срещу тяхната идея.


9

 

В кървавото меле, в което „сам юнак на коня“, а после с малко помощ и без коня, избива садистично цяла римска кохорта, е изпъстрено с екшън и аркадни елементи. Като интересна сцена може да се открои появата на гиганстка змия, която обаче за изненада се включва в битката на страната на героя, като хапе смъртоносно и обвива противниците му. Тук свързвам идеята с първоначалния епизод, когато змията беше укротена от магьосника-отшелник. Сега виждаме, че тя се хвърля във вече свещената битка срещу Римската империя. Използва се парадигмата за едно зло срещу друго върховно зло. Или както е казал народът: „да те изкарат по-черен и от дявола“.

В разгара на битката се включва и магьосникът-отшелник, хвърляйки огнени кълба срещу римляните. По този начин той символизира обединяването на едни други (след змията и сокола) по принцип антагонистични начала – мечът и магията.

Съчетаването на архетипни двойки антагонисти е целенасочено тръсен похват. Старо правило е (пресъздадено в множество религии и митове), че противоположностите в природата се обединяват само в условия на екстрем и го правят само срещу върховното зло. Тази система е много добре развита в книгата и серията филми – „Властелинът на пръстените“, които под формата на приказка и символи ни разкриват множество окултни и езотерични тайни. Както виждаме част от тези похвати са използвани и в клипа на Андреа. Спомнете си само, когато от Задругата на пръстена призоваха мъртвите (предали някога Исилдур и проклети за това) в битката срещу Саурон.

 

10

 

Накрая клипът свършва с освободената (възкръснала) от кръста Андрея, която пърха властно с ангелски криле, а всички останали й отдават божествено преклонение, коленичейки пред нея. Тази своеобразна поанта символизира надежда за предстоящото обръщане на ценностите през 2012 г. и е нюанс към налагането на новата глобална религия.

Да обърнем и внимание на лириката в клипа, макар и визията да има преобладаващо участие в неговия въздействен арсенал:


Нека всичко боли ме, но да съм с теб“ – в първия куплет ключов е мотивът за болката и нейното преодоляване в името на вярата. Само че тук вярата и борбата нямат епично естество, характерно за лириката от Възраждането и Борбите за национално освобождение, а се задава окултен нюанс, в който водещ е мотивът за сливане на тялото и вярващата (лирическата героиня) с това на нейния бог.

Тази окултна и езическа тематика се разгръща още в началото на втория куплет, в който Салман Рушди би намерил много вдъхновяващ материал за своите строфи:


Ти си вратата на греха, сега ще блъскам

...

Хайде, напиши по цялото ми тяло,

друг да не пипа – твоя съм изцяло.


Това са стихове във възхвала на древния култ на Сет. Сега разбирате защо и змията, и змиеукротителя бяха прибавени в отбора на „светлите фланелки“, както обичат да се изразяват господа плеядианците. Идеята, че след като върховното зло Римската империя си отиде, нашите хора ще могат да покажат истинската си окултна същност и предпочитания, което накратко можем да окачествим като отдаване на рептилски същности.


Лоша прави ме, аз ще понеса греха,

ако е с твойто име.


Първият ред разкрива подобна на Монарх-трансформация и вярването, че чрез причиняване на болка на човешко същество друго такова може да стане равно на бог, създавайки („прави ме“) нов човек (по-скоро друга човешка личност) чрез метода на дисоциация на съзнанието.

Скриването на името на бога, в който вярва пламенно лирическата героиня създава далечна и въпреки това осезаема алюзия за „Откровението“ на св. Йоан, който на базата на криптографска гатанка ни дава това име с численото обозначение 666.

Следващият стих повишава градацията и почти в прав текст разкрива бога на лирическата героиня:


Хайде, напиши го дявол да ме вземе,

после вземи ме, искам само тебе.

Лоша прави ме, аз ще понеса греха

ако си Ада бъди сега.


Думите „дявол“ и „ад“ говорят сами по себе, особено когато се призовават да бъдат сега.

С най-добрия съм била“ – намесва се и кралят на Егото – Луцифер, който между другото не просто е другото аз на Сатаната, а негов ментор. Това е една друга тежка заблуда на Църквата (която е добра тема за изследване, ако ви се занимава), която се е опитала да слее двата образа. Тук обаче не знам честно казано дали от езотерично невежество, или с цел градиране на йерахията в отбора на „тъмните“ фланелки са дали образ на Сияйния след този на бога-рептилоид.

По-нататък се разкрива и желанието за плътско сливане с неназования бог:


Ти си годините, в които съм горяла

всичките ми нужди на горещото ми тяло.

В тях сърце съм стопила и ще стоя.


Водещ момент, освен плътските нужди на тялото, са и огънят – символ на бога-факлоносец, който освен да дава познание на „дъщерите човешки“ явно и стапя сърцата им от желание.

Лириката завършва като магически стих от евокация и повтаря рефрена от началото: „ако си Ада бъди сега“.


Както забелязвате лирическото повестование не съответсва напълно на видеото на клипа, което има предимно епическа насоченост и претенции на създателите, че са от отбора на „the good guys“. Това противоречие е съзнателно търсен ефект, оприличаващ ритуал, в който символично се сливат противоположности – мъжкото и женското начaло, магията и меча, наука и религия, доброто и злото, за да бъде изковано мощно mind control-оръжие за битката срещу възраждащата се Римска империя като прототип на Новия Световен Ред.

И в заключение – който си мисли, че продуцентите и истинските спонсори на Андреа са проявили 100% оригиналност в клипа „Лоша“, нека разгледат видеото на Nas – Hate me now“:



Free Joomla Extensions


Ще си спомните – песента беше актуална в клубовете и дискотеките в края на милениума.

Забелязахте ли как клипът на Нас започва с текст на библейска тематика и буреносно небе, а после и главният лирически герой го разпъват на кръст, докато героически отстоява веруюто си...

Но ще се изненадате – не само Андреа е преписвала...

Nas и масонските му събратя Пъфи и Джей Зи (за по-слабо запознатите със света на хип хопа – те го продуцират и лансират), също са влезли в ролята на надлежни преписвачи и то не от кого да е, а от смъртния си враг – Тупак Амару Шакур (2pac – в чиято чест възнамеряваме да напишем отделна статия).

Ето, вижте клипа на 2pac – „Smile“:



Free Joomla Extensions


Ако сте ценители на стойностната черна музика, може да се убедите, че Пухеното дупе и Джига-нига са крадвали и концептуални добавки от „Black Jesus“ пак на 2pac:



Free Joomla Extensions


Както виждате и в България важи древният херметичен принцип – „каквото горе, такова и долу“ – нашите момчета просто се напъват и дават отражение на борбата на големите батковци в разгръщащия се глобален илюминатски фронт. Сега просто полъхът на ускоряващата се титанична борба Изток-Запад започва да се усеща по-интензивно и на нашите географски ширини.

И последни думи за чалгата като най-ефективно оръжие за mind control. Получаваме много добронамерени поздравления за блога и тематиката му, но много от тези читатели не считат, че тези които стоят зад чалга-индустрията са толкова напреднали в handling-а и че просто сляпо се копират модели от Запад, без да разбират тяхното истинско значение. Да, това е вярно за по-голямата част от чалга-изпълнители и продукцията, особено при нискобюджетните сегменти. Но... няма как да създадеш клип в клуб 100 000 лв. + (такива клипове за България може би се броят на пръстите на двете ни ръце) и да не поработиш сериозно върху концептуалната му част. Бъдете сигурни, че не всички разходи отиват за скъпи коли и тоалети – още повече, че те не се купуват за клипа, а само се ползват или се вземат под наем.

Българските идеолози на чалга-индустрията и техните сенчести кукловоди може да не са виртуози в mind control-а и Монарх handling-а, но определено не са само самодоволни, угоени чичковци, които правят разгулни оргии с артистките си (набедени за певици). Да направиш такъв клип от ранга на тези, които разглеждаме, използвайки случайна подреба на символите е все едно да напишеш на асемблер (асемблерният език е език за програмиране, чрез който машинният език на дадена процесорна архитектура се представя в четима за хората форма) вярна програма (без бъгове), без да знаеш кода. Между другото методите, който използват създателите на клиповете, са стари масонски и илюминатски техники, които съставляват биотехнологични асемблери. Функцията им от времето на кабалистите е да се осъществи надеждна връзка между човешкото съзнание и тяло, както и програмирането на хода на битието им в желаната от програматора насока и съгласно неговите зададени цели.


 


Клипът на българския рапър Сарафа – „Илюминати

 

По непроверени данни, но достигнали до мен от няколко независими източника, в момента протичат процеси на активизиране на ядрото на малкото останали коренни български аристократи (изконни местни илюминатски фамилии от Средновековието), които са успели някак си да преживеят Османската империя, династията на Кобургите, фашизма, комунизма и „демокрацията“, но сега усещат и техните позиции силно застрашени от сериозното разклащане на пластовете в световната властова структура (най-вече индикациите за глобален геноцид).

Предполага се, че това са кръгове, които претендират да имат останала кръвна връзка с династиите на Асеневци, оцелели в малоазийските владения на Османската империя, Дубровник, Венеция, Крит и Малта, както и в някои планински райони на България – предимно малки селища от Стара планина и Родопите.

Счита се, че от техните среди са излезли Георги Раковски и Вълчан войвода.

Някои хипотези изявяват мнение, че от тази група са финансирали Левски, посредством контролирани от тях масонски ложи.

Има данни, че техни представители са били в основата на такива ложи още преди Освобождението, като са успели да запазят структурите си дори през епохата на комунизма (1945-1989 г.). Това е много вероятно, тъй като със сигурност се знае, че е мит, че масонските братя са замразили изцяло дейността си след 1945 г. Те просто са преминали в нелегалност или не са парадирали външно с принадлежността си, както правят новото поколение от братя зидари. Вероятно, благодарение на дейността на тази група, дължим уникалното за времето си комикс-списание „Дъга“. Като върховно тяхно постижение се счита достъпа и влиянието им върху Людмила Живкова, която е щяла да наследи баща си, ако от КГБ не я бяха ликвидирали.

Това обаче е едно от малкото неща в статията, които наистина не мога да твърдя със сигурност, защото няма публични факти за съществуването им. За достоверността на всичко друго в статията може да проверите свободно във все още слабо филтрирания български интернет.


Със сигурност мога да твърдя, че техни представители в началото на 19 век (между 1800-1835 г.) са осъществили контакт с основателите на „Череп и кости“ (неслучайно Велчовата завера и официалната обявената дата за начало на обществото в Йейл (1832 г.) са в един времеви интервал). За отбора на Томите ще кажа, че наскоро видях с очите си артефакт, който свителства за това сътрудничество. Той е обществено достъпен на закътано място, но ще се въздържа да го споемна, за да не го сполети съдбата на Битолския надпис. Нищо чудно настоящият ресорен министър след 2-3 чашки (може и да са бутилки при неговия стандарт) и няколко пури да реши да го премести в някой влажен музей, още повече че етническите му предци вече веднъж са се опитали да унищожат артефакта.

Защо започнах с тази група – ами защото считам, че по тяхна линия се получава подкрепа и менторство за рапъра Сарафа. Напълно възможно е и той да не осъзнава конкретния източник на влияние, но дори да е наясно, ще е илюзорно да мислим, че той ще го признае публично в интервю.

Възможно е клипове като „София Де Жанейро“ (предшестващ) и „Илюминати“ да са случаен плод на авторско вдъхновение, но те със сигурност са част от глобалната анти-вълна, която се разлива по събуждащия се свят срещу илюминати и методите на тяхната скритaманипулация. Песента и клипът могат да се определят като връх на българския социално ангажиран хип-хоп и рап, но не са първите опити в тази насока. Спомнете си „Пунта“ и „Колега“ на „Ъпсурт“, „Писна ми“ на Спенс; „Пирамидката“ на Des Ivanova (продуцирана от Цецо от „Респект“).


11

 

Клипът на „Илюминати“ е видимо предназначен да привлече широка поп и рап-аудитория, а не само ранобудните търсачи на истината. За това се набляга на разкриване на съществуването на илюминати („Те са тук и контролират целия свят...“) и излагането им на светлина в публичното пространство чрез посочване на техните действия. За някои това вече може да е „АБВ“-то на голямото пътуване към истината, но не забравяйте, че с „Рибния буквар“ Петър Берон е започнал да учи шопите, че такова животно има.

Сарафа с фокусирането върху Рим (дори по-голямата част от клипа е заснета там) представя града като столица на илюминати и техен главен команден център. Централна роля в лирическото повествование е дадена на папата като техен духовен лидер и ментор. Не е трудно да се досетим, че с текста на клипа пак се атакува индиректно ЕС (като наследник на Римската империя). Никак не е случайно, че в кадъра на оператора многократно попадат статуи на римски императори и строени от тях монументи. Това е просто друга форма на познатата ни офанзива от предходните две продукции срещу илюминати-групировката на Западния кабал, представляван от оста Рим-Лондон-Вашингтон-Берлин-Париж. Този клип също е част от сблъсъка за върховен mind control и е предназначен предимно за младите хора, повлияни от черната музика и хип-хоп street суб-културата.

Както виждате атаката е тройна, като минава през аудиторията на bTV – предимно хора на средна и след средната възраст, чалга-консуматор-поколението и слой от българското общество, до бунтарска ъндърграунд интелигенция, повлияна от urban-културата (развита предимно в големите градове като София, Варна, Пловдив и Бургас).

Залогът обаче наистина е голям. Предстои създаването на т. нар. бъдеща „Световна централна банка“, в която ще се влеят ресурсите на МВФ, Световната банка, Европейската централна банка (последната вече е в технически фалит) и централните банки на Китай, Русия и Япония. Така или иначе след 1917 г. те действат като една взаимосвързана система. Сега обаче предстои сериозно окрупняване на мениджмънта и борбата за топлия стол става много гореща. Другият ключов момент е контролът върху дяловете от бъдещите облигации, които бъдещото световно правителство ще издава на Световната централна банка, която пък от своя страна ще ползва златните ресурси от „C.A.“. Т.е в крайна сметка къде ще се насочи каймакът от лихвата върху реалните и електронните пари, които ще се ползват в цял свят; при кого ще отиват и при кого няма да отиват, както и в какво процентно съотношение?


С „Илюминати“ Сарафа цели Рим като ядро на Западния кабал и го охарактеризира директно като техния „демонски град“. Тук е мястото да ви припомня да не забравяте информацията, която Дейвид Айк и някои други автори изнасят за това, че реално Рим и папата контролират английските династии и оттам и САЩ, които са реална собственост на търговската корпорация с име „Вирджиния“, която е менажирана от британското кралство семейство, но истинският собственик и господар е Ватикана. Това никак не е далече от истината – само се задълбочете малко повече върху архитектурата на Вашигнтон – почти копие на центъра на Рим, даже и на хълмове са опитали да нагласят имитацията.


Песента разкрива три основни принципа-системи на илюминати – „бюрокрация, лъжа, манипулация“, чрез които те си служат да оплитат живота ни, за да крият своето истинско лице и помисли.


 

Къде сме ние в този дирижиран апокалипсис?


Виждате, че като разгледаме малко по-подробно трите продукции, неизбежно се наслагва изводът, че процесите на глобализация и антиглобализация (Рим – анти-Рим), не са процеси на противопоставяне на граджанското общество срещу илюминати, а по-скоро на местни фракции срещу глобални. Местните като по-слаби в тази битка мобилизират ресурса на масите с популистки лозунги и маскират интересите си като обществен интерес и антиглобализъм (движенията „Окупирай“, обществото на „Анонимните“, сладникаво-розовите послания на Крион и СаЛуСа). Принудени са да го правят, тъй като ако се опират само на конвенционалните способи, ще загубят битката спрямо набралите скорост и сила глобални доминиращи фракции.

Ето защо се хвърля толкова ресурс в клипове и сериали. Битката изглежда много ясна – става въпрос за контрол върху бъдещата Световна централна банка и Световно правителство. От една страна са кръвната линия на Уиндзорите и папата, а от друга – династиите от Изтока. Едните разчитат на приемственост от Римската империя (като продължител на египетската и вавилонската империи), другите разчитат на лемурийските си корени и месианската роля на обединителите от Изтока – китайските и японските императори, Чингис хан, Тимур (Тамерлан). Аналогията със сблъсък на втората с третата вълна на Алвин Тофлър е много близка, но лично аз не съм толкова оптимистичен колкото него.


Какъв ще е изходът от тази екстремна битка? Първо с временния превес на еврото и Европейската централна банка и приемането на фискалния съюз се налага в публичното пространство, че системата с общата валута, макар и ограбваща по-слабо развитите държави, ще донесе поне стабилност и убежище на капиталите, т.е. хората, които имат някакви значими спестявания, а не живеят ден за ден с месечната заплата. Това са предимно представители на едрия бизнес (олигарсите) и елита на средната класа. И тези категории от хора обаче ще бъдат излъгани. И тук ключовият момент играе златото или по-точно лизинговите такси за неговото ползване. Източните фамилии накрая ще успеят в битката си с Червения дракон (символ на западния кабал). Върховните съдилища са на път да признаят техните искания за предявяване на лизинг-таксите за ползваното от тях (контролираните от западните илюминати централни банки) злато (златото на банките не им принадлежи те го ползват на лизинг от организация, която се предполага, че е под контрола на „Белите дракони“). Тогава ЕЦБ ще трябва да се разплати и ще рухне поради липса на необходимата финансова адекватност (става въпрос за трилиони евро). Този колапс ще срине еврото. Капиталистите накрая ще осъзнаят, че са инвестирали енергията и живота си в обезценени хартийки. Едновременно с това ще има и атака срещу Федералния резерв на САЩ и техните гущеровозелени „federal reserve notes“. Всички, които имат спестявания в долари и евро, или акции в американски или европейки компании за много кратко време ще разберат, че нямат почти нищо. Капиталистите ще настръхнат, пролетариатът също, някои от илюминатските фамилии ще разпределят печалбата в злато и активи (цели нации), а други ще влязат в трюма при нас и...

Ще дойде време за глобалния рестарт и Третата световна война. След като тя приключи и измамените в последните 60-70 години се поуспокоят (разбирайки, че не спестяванията и капиталите са най-важното нещо в живота им, което ще им бъде демонстрирано нагледно чрез войната – като загуба на здраве, близки и място за подслон), получат амнезия или се преселят в небитието, тогава ще дойде времето на добрите илюминати, които ще лансират новата световна валута, новото Световно правителство(наследник на ООН, ЕС, САЩ и др.) и вероятно новата религия, като някаква смесица от семитската тройна религия (за непосветените ще кажа че юдаизма, християнството и исляма са просто секти на една и съща религия с произход култа към Амон-Ра в Древен Египет) и будизъм със заемки от локални религии в Азия. Та добрите чичковци илюминати ще установят Нов Справедлив Ред, за който масите вече ще ги молят и за който задружно ще блеят в хор. Тъжно, но истина...


Както виждате, както правилно е казал във вековната мъдрост българският народ – „Няма дим без огън“. Няма и случайни неща относно сериалите, които гледате и музиката, която слушате. Както сами се убедихте и те са част от върховната битка и са могъщо mind control-оръжие. Колкото и интересен да ви изглежда този титаничен сблъсък между илюминатските фракции, не забравяйте китайската поговорка – „Проклинам те да живееш във времена на промени!“. Не забравяйте, че кулминацията ще бъде Третата световна война, която неумолимо наближава – и това ще бъде война, в която няма да има пасивни участници дори и боговете... А най-тъжното е, че в битките на богове, титани и илюминати най-пострадали накрая са обикновените хора. Примерите са много – я глобален катаклизъм (потоп, земетресение, вероятно вече и HAАRP-трус), я глобален геноцид (биологичен, ядрен, химичен, предозиране на chemtrails)...


Да не забравяме обаче, че това е техният План. Никой не казва, че ние не може да имаме наш собствен План...


Един практически съвет: добре е да инвестирате средствата си в злато. Когато станат факт прогнозираните в статията събития, банковата ви сметка ще бъде само няколко безсмислени числа в паметта на компютъра в банките. Парите в брой (долари и евро) ще са само едни лъскави хартийки с холограмни стикери без покритие, а ако сте инвестирали в имоти, сещайте се какво става с тях по време на бомбардировка, артилерийски обстрел, изкуствено насочено наводнение, земетресение или ураган. Ако въображението ви изневерява, просто си пуснете клип от наводненията в Хаити, урагана „Катрина“ в САЩ или цунамито, което помете АЕЦ „Фукушима“.

 

 


С малки съкращения и технически редакции от:

http://alchemicaltechnologies.blogspot.com/



scroll back to top
 

Търсачка

Кой е на линия?

В момента има 257 посетителя и 1 потребител в сайта

Потапяне

Подкрепи работата ни

Ако харесвате нашата работа и сме били от полза за Пътя ви, може да ни подпомогнете със сума по избор:
Всички средства ще бъдат използвани за задълбочаване на нашите изследвания и проекти. Благодарим!

За aдминистратори



Статистика

Членове : 767
Съдържание : 547
Брой прегледи на съдържанието : 8824816



Изграден с помощта на Joomla!. Designed by: joomla templates hosting Valid XHTML and CSS.

© 2024 Издателство „Паралелна Реалност“ : Освен ако не е посочено друго, съдържанието на този сайт е лицензирано под:
Creative Commons Attribution License. Текстът на договора за ползване на български
Предпочитания за бисквитки

Creative Commons License