Анализ на ситуацията около потенциални извънземни артефакти |
Анализи - Кратки анализи | |||
Написано от Издателство Паралелна Реалност | |||
Петък, 29 Ноември 2013 13:50 | |||
Ще разкрие ли Мексико данни потвърждаващи връзката на цивилизацията на маите с извънземни същества? Този въпрос вероятно вълнува много хора, още откакто тази информация се появява за първи път през 2011 г. (а ние самите разбрахме за нея чак преди седмица благодарение на читател). За целта е трябвало да бъде направен документален филм, в който видни археолози доказват това твърдение на базата на намерени и пазени в тайна досега артефакти, които са били изровени още преди 80 години в Калакмул, Мексико. Този филм трябвало да бъде факт в края на 2012 г., но последните новини свързани с него гласят, че той все пак ще излезе през 2014 г. Една от най-интересните подробности относно всичко това е твърдението на продуцента на филма, че е получил директно нареждане от мексиканския президент всички създатели на продукцията да си сътрудничат тясно с мексиканското правителство, така че филмът да бъде реализиран „за доброто на човечеството“. И тъй като снимки на някои от предполагаемите артефакти вече излязоха в медийното пространство по един странен и мистериозен начин, ще се опитаме да споделим някои свои наблюдения относно предстоящата „сага“.
Нека проследим хронологически как започва всичко. През септември 2011 г. специализираният сайт за кино http://www.thewrap.com публикува ексклузивната новина, че се подготвя направата на документален филм разкриващ близките връзки на извънземна цивилизация с тази на маите, при това подчертавайки, че всичко е съвсем сериозно. От новината става ясно че самото правителство на Мексико ще разкрие, артефакти, кондики и други значими документи, които свидетелстват за извънземния контакт. При това всички доказателства щели да бъдат подкрепени от археолози. Новината е потвърдена от министъра на туризма, който отговаря за мексиканския щат Кампече. Той допълва, че са се появили „нови“ доказателства при превода на определени кондики, които обаче били пазени от „известно време“ от мексиканското правителство в подземни трезори. В телефонния разговор министърът говори също и за открити площадки за приземяване на летателни апарати в мексиканската джунгла, които датират отпреди 3000 години. Новината е отразена и в електронните издания на „Ройтерс“ и „Гардиан“, които допълват с информацията, че към продукцията се включва и правителството на Гватемала, като предоставя за филмиране някои новооткрити артефакти и „пророчества“. Техният министър на туризма допълва, че Гватемала, точно както и Мексико, също е дом на цивилизацията на маите и държавата е засекретила определени артефакти и документи, които могат да бъдат тълкувани като „провокативни“, но сега смята, че тази информация трябва да бъде показана посредством въпросната филмова продукция. Начинът по който се подготвя цялото мероприятие силно напомня за коментирания от нас „паралелен процес“ в следговора на книгата „Произход и история на Империите Орион и Сириус“. Този процес се характеризира най-вече с това – излязлата с тонове информация от многобройни различни източници касаещи древното извънземно минало на планетата да бъде „канализирана“ през определени призми за всички недотам зомбирани от официалната екзотерична наука хора. Същевременно, въпреки че фактите и тяхното синергично натрупване водят до много ясен и категоричен извод, остава и напълно функционалната втора възможност всички тези факти никога да не бъдат официално признавани в случай, че се продължи основният воден досега курс – извънземния контакт да не бъде официално признат поради интересите най-вече на една от основните извънземни фракции. Така вместо всичко да бъде официално обявено на пресконференция и да бъдат поканени учени от цял свят, които да вземат участие в дебата по интерпретацията на тези доказателства, те просто биват предоставяни на определени хора, които да имат грижата да ги представят в определена „светлина“ под формата на документален филм, който много вероятно ще играе ролята на пропагандна машина, ако съдим по някои изказвания на неговия продуцент. Във филма щяло да има послания, които щели да са от съществено значение за оцеляването на човешката раса, а като добавка към този факт се сервира твърдението, че маите възнамерявали да управляват планетата в продължение на хиляди години преди да бъдат принудени да избягат от „определена сила с тъмни намерения“, като в крайна сметка изоставили високо развитата си цивилизация. От думите на мексиканския министър пък става ясно, че е даден достъп на производителите на кинопродукцията до някои части на археологическия парк Калакмул, които не са били изследвани преди.
Относно Калакмул – това е един от най-старите и големи градове от цивилизацията на маите. Намира се на територия дълбоко в джунглата на полуостров Юкатан на 35 километра северно от границата на Мексико с Гватемала. Калакмул бил голям административен център и бил известен със своята емблема-змия. Така този град се явява седалище на така нареченото „Змийско кралство“, което съществува в периода на класическата епоха, за която се счита, че е в рамките на (200-1000 г. след н.е.). Този могъщ град на маите бил населен повече от хилядолетие, преди да бъде погълнат от джунглата, след като е бил изоставен. Счита се че е имал население от около 50 хиляди души и е контролирал по-малки населени места простиращи се в рамките на 150 квадратни километра. В града са открити над 6750 древни структури както и много пирамиди. Двете най-големи пирамиди са известни като „Структура 1“ и „Структура 2“. Първата е висока 50, а втората 45 метра. Втората пирамида била допълнително разширена надграждайки храма, който се намирал там преди това. Като изследователи на древното минало на планетата, съвсем естествено проявихме интерес към предполагаемите древни артефакти, които се появиха благодарение на запис от пресконференция проведена през 2011 г. в Саарбрюкен Германия, на която Клаус Дона, придружен от физика д-р Насим Харамейн, представя някои от тези доказателства като снимков материал. Начинът по който става всичко е и донякъде забавен, защото от видеоматериалите в мрежата става видно как по време на презентацията на няколко пъти гости на лекцията биват молени да не записват това което бива показано. Дори и от тази конференция обаче не става ясен точният произход на артефактите за които се казва просто, че били открити някъде в Централна Америка. Не става ясно и по какъв начин тези, които ги представят, са се сдобили с въпросния снимков материал. Не са дадени никакви други подробности относно тези иначе уникални предмети, които, ако наистина са автентични, биха поизпотили и най-големите „разобличители на конспирации“ в опита им да ги оправдаят с конвенционалните си похвати. Липсата на каквито и да е подробности за тези артефакти, обаче, съвсем основателно породиха всякакви спекулации за техния произход, като дори се появи и доста екзотична информация, че това не са предмети принадлежащи на цивилизацията на маите в Калакмул, а на тази на ацтеките на територията на Централно Мексико – доста по на север от Калакмул. Според тази информация там се намирал митичният град на ацтеките – Ацтлан и мексиканското правителство е открило различни артефакти характерни за ацтеките премесени обаче с рисунки на извънземни и НЛО-обекти летящи в космоса. Хората, които представиха тези фото-свидетелства имат известен авторитет и само поради този факт си позволяваме да коментираме ситуацията около предметите показани на лекцията. Очевидното нежелание на лекторите да споделят точният произход на артефактите и обстоятелствата около тяхното намиране, е поредният пример за двуличното „спускане“ на определени данни към определени хора, които да имат монополното право да ги коментират, като същевременно задният вход се оставя широко отворен и в определен момент, и при необходимост, всички тези свидетелства могат да бъдат обявени за „фалшификати“. Тази тактика е сработвала много пъти, като един от най-честите похвати е да се направи дубликат на „оригинала“ и след като той очевидно ще е „фалшив“ драмата относно всякакви „научни“ спорове за извънземното ни минало ще бъде изцяло ликвидирана и забравена. В такива ситуации, силите не деня могат с лекота да изиграят ситуацията по начин, който да работи за тях. Първо, винаги съществува възможността цялото нещо да е голям балон още от самото начало. С каква цел? Ами много просто. Нагнетяване на очаквания от страна на езотеричните кръгове, след което някой излиза и казва, че всичко е една голяма шега от самото начало. Света се смее на „лудите“ занимаващи се с тези въпроси и всички други сериозни въпроси по темата автоматично биват замитани под килима, защото от този момент нататък вече всичко влиза „под шапката“ на „шантави глупости“, което е етикета, който бива лепнат на всички хора като нас интересуващи се от тези теми. Ние сме „лудите“, които вярват в„несъществуващото“. Ето защо тази история е интересна за изследване – тя е прекрасния пример как нещо може да бъде ползвано в ущърб на НЛО-общността. Самите артефакти безспорно са интересни, защото те не оставят абсолютно никакво съмнение за онова, което те изобразяват. Просто, ако те са реални, а не фалшификат, те няма как да бъдат „интерпретирани“ по начин различен от това, което са. Няма място за разтягане на локуми от страна на официалната наука, няма място за bullshit. Твърде директни са, твърде буквални. Всъщност точно в това се състои както тяхната сила, така и тяхната слабост от наша гледна точка. Именно защото тези артефакти са „аномалия“. Досега никога не сме виждали подобни, които да не оставят никакво съмнение относно сцената, която изобразяват. Кредо Мутуа твърди, че в древното минало „боговете“ изрично забранявали да бъдат изобразявани в истинската им форма. В това определено има много смисъл, при това на множество нива. От друга страна, онези артефакти, които все пак са изобразявали извънземните в истинската им форма, обикновено веднага биват прибирани от съответните агенции, за да бъде съхранена рамката на планетарното историческо статукво. В същото време настоящите артефакти до такава степен са „in your face“, че чак е съмнително. Не отричаме, че е възможно те да бъдат истински, просто искаме да притеглим внимателно ситуацията и да я видим от всички страни, а не да скачаме като зайци. Защото ако самите ние имахме художествените умения да създадем подобно нещо, със знанията, които имаме по палеоуфология, то крайния резултат не би изглеждал много по-различно. Т.е. тези артефакти или наистина са излезли изпод ръката на някой, който е бил пряк свидетел на изобразените сцени, или са правени в съвремието от човек, който е много навътре в самата уфологична тема. Всички изразени съмнения са провокирани от множеството странни събития около тези артефакти. Вече посочихме, че за тях не се знае почти нищо, което хем е странно, хем закономерно (ако артефактите са истински). Друга странност-прецедент е, че правителство на официално ниво (в случая Мексико) е дало подкрепата си за направата на дискутирания по-горе филм. Дали това е вярно или не, на този етап – никой не може да каже. Друг неадекватен фактор, който подсказва, че около цялата история има нещо гнило е свързан с продуцента на филма, който се оказва доста сериозен мошеник. Няколко пъти хващан с фалшиви номера на социална осигуровки, фалшиви документи че е учил в Харвард и т.н... На всичко отгоре филмът се е забавил точно защото е съден за опит за измама. Изобщо цялата работа пуши от няколко места. И макар самата личност на продуцента да не е от особено значение, понеже това няма особено отношение към автентичността на самите артефакти, то това показва какви енергии се въртят около самата история, което вече е показателно за нас. Дали това не се случва именно защото някой иска да попречи изваждането на тези доказателства на бял свят или всичко е предварително замислено с цел подбиване на самата идея, която тези предмети въплъщават. Засега има твърде малко информация, за да кажем с точност. Ако не друго, това е идеална ситуация, в която можете да разберете механизма на типа манипулация, която винаги е била прилагана. За да преминем към самите артефакти, един от най-интересните предмети представени на лекцията е този:
На него, както можете да видите сами, ясно личат поне 4 летящи апарата, един от които демонстрира катапултиране на астронавта, който контролира космическия кораб. Образът в центъра на рисунката представлява планета с атмосфера (вероятно Земята) и Луната в долния край. Вдясно се вижда комета зад която лети друг космически кораб, а пред самата комета е изложено устройство, което има за цел да я спре и да я разбие. Тази сцена е изключително интересна предвид описаните техники в „Документите Тера“ и „Произход и История на империите Орион и Сириус“, кометите да бъдат използвани както като оръжие срещу противника, така и като шпионски механизъм за следене на различни дейности на врага. В следговора на книгата за двете Империи са дадени подробности как точно действа тази схема, дори в конкретната настояща ситуация на Земята и какви точно действия двете противникови извънземни фракции извършват, използвайки ролята на кометите в свой пряк интерес.
Друг силно интригуващ артефакт показва сцена на която ясно се вижда нещо подобно на слънчево изригване, което бива използвано по някакъв начин от летателния апарат, който се насочва към планета с атмосфера. В небето освен други два летателни обекта има и друго небесно тяло наподобяващо планета, което обаче е трудно да се идентифицира. Следва поредица от други артефакти, които ясно демонстрират досег с цивилизация за която космическите полети съвсем не са табу. На един от тях присъства и нещо, което повечето изследователи имат трудност да идентифицират предполагайки, че представлява планета с някакъв сателит до нея, но от друга перспектива обекта може да бъде оприличен и на бойна звезда тип AR или AT-EN заедно с характерното за тези обекти „око“.
На средната картинка виждаме кръгъл обект-„око“
Както сами виждате, останалите фотоси нямат нужда от особен коментар. Те самите говорят за себе си. Всички артефакти от колекцията можете да видите тук (не сме наясно дали всички снимки са намерени от същата експедиция или става дума за компилация на подобни предмети). Една от най-умелите фалшификации в последните години, или така очакваното от всички доказателство за извънземен контакт в миналото – всеки може да прецени сам. Ние ще продължаваме да следим развитието на въпроса.
|
Изграден с помощта на Joomla!. Designed by: joomla templates hosting Valid XHTML and CSS.